Puan Ver:
Açıklama :


Pana Film'in yapımcılığını üstlendiği ve Filistin'de yaşanan insanlık dramını konu alan "Kurtlar Vadisi Filistin" filminin resmi ve orjinal fragmanını bu sayfadan izleyebilirsiniz.
Film 28 Ocak 2011'de Türkiye'de ve tüm dünyada aynı anda vizyona girecek.
www.ilahisevenler.com

İzlenme : 34152 | Puan : 4.1
Süre: 02:10 | Tarih : 13.11.2010
Etiketler : kurtlar vadisi filistin fragmanı kurtlar vadisi film fragmanı resmi orjinal fragman vizyon tarihi izle seyret video ilahi
URL      :
Yorumlar
Yazan : serkan sakir |Tarih : 12.05.2012
keşke filmden ötesini yapsalar.insanlar gerçekleri görerek ikna olsa toplumun nabzı düşse,sinema salonlarında değil.zaten amaçta toplumun israil düşmanlığını bu filmle düşürmek rahatlatmak değilmi...

Yazan : hamit |Tarih : 21.12.2010
cok güzel

Yazan : mehmet türker |Tarih : 25.11.2010
pensilvanyalı misafir fethullah,derhal devreye girib,israil otoritelerinden izin alınıb alınmadığını soruşturmalı.fethullah gülen lütfen göreve...

Yazan : bülent radef |Tarih : 25.11.2010
cok iyi muhteşem ve hepsi gerçek..

Yazan : marwa |Tarih : 24.11.2010
i didnt undrestand any word because im arabic but im really happy for such film thank you !!!! BARAKA ALLAH FIKOM

Yazan : herhangibiri |Tarih : 16.11.2010
zaten bu cevrilenler gercek hayattada oluyor ama biz duymuyoruz o baska

Yazan : Emrullah kenar |Tarih : 14.11.2010
la oqlum qidin ramboyu izleyin tek başına savaş kaznıyo bi ülkeyle başa cıkıyooooo onlar yabınca süperrrr biz yabancı 3 kişiyle peh peh dersiniz yuh size destek verceqiniz yere

Yazan : yaşar altun |Tarih : 14.11.2010
EYİNİZE SAGLIK İŞTE BU İTLERE CEVAP OLSUNNNNN

Yazan : muhammet ali taşkın |Tarih : 10.11.2010
çok güzel olmuş polat alem dag:)bizim sinema dünyamızın ödgelen ismile birlikte siyasetinde içinegirmeden en anlamlı insanıdır ! ekibini ve onu tüm emeye geçenleri saygıyla selamlıyorum

Yazan : BURAK EGİ |Tarih : 09.11.2010
Vayy vayyy vayyyy keşke şu gördüklerim gerçek hayatta da olsaydı ama yine de çok ama çok etkilendim, damarlarımdaki kanlar kaynadı desem yeridir.

Yazan : yılmaz bayrak |Tarih : 09.11.2010
süper israilliler kudursun hainler...

Yazan : Muhammed İlkbal |Tarih : 09.11.2010
Müthiş ßir Film.. :D Türklerden ßöyle Performans ßeklemezdim Valla Helal Olsun

Yazan : Muhammed İlkbal |Tarih : 09.11.2010
Müthiş ßir Şey Valla :D ßen Daha Türklerden ßöyle Performans Görmedim

Yazan : bilal ünverdi |Tarih : 08.11.2010
cok guzel degil dıoo zaten bu filmi herkes izleyemez. Kaldıramazlar ... bole bi film yapılmıs israilllilere karsı begenmıoolar ... süper olmusssss

Yazan : yuksel yusuf |Tarih : 07.11.2010
3 kishile filistine kafa tutuyo uile gerekiyor

Yazan : sefa arslan |Tarih : 05.11.2010
ayşeran bu film izin gibi teröristler için yapılıyo saten siz gidin amerikkan sineması izleyin

Yazan : ayşerana mızrak |Tarih : 05.11.2010
çok güzelo değil

Yazan : kaptanömer |Tarih : 05.11.2010
Allahu ekber ... çok heyecanlandım ...işte bizim yapmamız gereken buydu....

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *
Güvenlik No: *
Facebook Paylas

Benzer Videolar